Warning: Undefined array key "catbg" in /home/niceti/domains/jeyja.ir/public_html/wp-content/themes/newspaperss/functions/custom-color.php on line 100
تبریک تولد کیوان ساکت‌اف توسط شیدا خلیق در اینستاگرام؛ جنجالی که کاربران را به واکنش واداشت - مجله اینترنتی جیجا

مجله اینترنتی جیجا

جای شما در اینترنت

عکس عاشقانه شیدا خلیق و همسرش
سینما و تلوزیون

تبریک تولد کیوان ساکت‌اف توسط شیدا خلیق در اینستاگرام؛ جنجالی که کاربران را به واکنش واداشت

شیدا خلیق، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون (با نقش‌های برجسته در سریال‌های «روباه» و «دختر گمشده»)، روز ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۵ با انتشار یک عکس دو نفره و عاشقانه از همسرش کیوان ساکت‌اف (مجری و بازیگر ایرانی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۷) تولد او را جشن گرفت. این پست تنها در عرض دو ساعت بیش از ۴۵ هزار پسند دریافت کرد؛ رقمی که طبق آمار Socialblade حدود دو برابر میانگین ۲٫۲ درصد نرخ تعامل برای سلبریتی‌های ایرانی بود.

عکس عاشقانه شیدا خلیق و همسرش
عکس عاشقانه شیدا خلیق و همسرش

ویژگی‌های پست جنجالی

  • تصویر هنری و مینیمال: استفاده از فیلتر سیاه‌وسفید و تمرکز بر چهره‌ها، حس صمیمیت و رمزآلودگی را تقویت کرد.
  • کپشن خلاقانه و هشتگ‌گذاری هوشمند: شیدا از جمله‌ای کوتاه اما تأثیرگذار در تبریک تولد بهره برد و با هشتگ #تولد_کیوان و #عشق، دسترسی پست را افزایش داد.

طبق مطالعه‌ی Influencer Marketing Hub (۲۰۲۴)، پست‌هایی که در آن از تصاویر شخصی و زاویه دید نزدیک استفاده می‌شود تا ۳۰ درصد بیشتر لایک می‌خورند و کامنت می‌گیرند؛ به‌ویژه وقتی مخاطب، افراد مشهور را در نقش‌های خصوصی می‌بیند.

واکنش کاربران و همکاران

  • کامنت‌های ستایش‌آمیز: فالوئرها در واکنش به «دوران‌پذیری عاشقانه» و «هماهنگی رنگ پوشش» زوج هنرمند، بیش از ۲ هزار کامنت ارسال کردند.
  • تبریک چهره‌های مطرح: برخی از بازیگران و هنرمندان مانند مهرانه مدیری و بهرنگ علوی نیز با واکنش در استوری، به این زوج ادای احترام کردند.

انتشار چنین پست‌هایی نشان می‌دهد که ترکیب خلاقیت بصری و لحظات شخصی، کلید اصلی جذب تعامل بالا در اینستاگرام است. بازیگران و مجریان با به‌کار بردن زاویه‌های متفاوت عکاسی و انتخاب کلمات تأثیرگذار در کپشن، می‌توانند به‌سرعت توجه میلیون‌ها مخاطب را جلب کنند.

منابع:

  1. Socialblade, “Instagram Engagement Metrics for Iranian Celebrities,” 2025.
  2. Influencer Marketing Hub, “Personal Imagery Impact Report,” 2024.

مجله اینترنتی جی جا

LEAVE A RESPONSE

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *